2017-01-19

Marouan

                  AUTOBIOGRAFIA

Ni Marouan naiz . 2004ko abenduaren 9an jaio nintzen Marruecosen ,hortaz,13urte
Ditut.
Nire aitak Rdouan izena du eta  nire amak Sana. Anaia bat ere badut eta Adisalam izena du .
5urterekin hasi nintzen  Marruecoseko
eskola batean, Charif edrisi, hain zuzen
ere.
11urte nituenean nire gurasoek Espainara
Etortzea erabaki zuten. Nire amama 2007an
Bilbora etorri zen eta horregatik hona  etorri
Ginen.
Bera Bilbon bizi da eta gu Usansolo
Nahiz eta animaliak ez eduki, asko gustatzen
zaizkit .Horregatik nire aitite-amama Marruecoseko
herri batean bizi zirenez, haiek badauzkate
zaldi bat , bi txakur eta katu bat.
Horregatik gu askotan joaten ginen haiek bisita
egitera eta jolastera haiekin, batez ere , txakurrekin

eta katuarek


No hay comentarios:

Publicar un comentario