2015-12-10

EGIA GORDINA





Kaixo, ni Unax naiz eta nire liburuaren aurkezpena egingo dizuet:







Liburuaren izenburua Egia Gordina da eta argitaletxea Albedania da eta 2011an argitaratu zen.

Idazlea eta marrazkitzailea Jeff Kinney da.Jeff Kinney 1971an jaio zen Marylanden(Estatu Batuak), orain New Yorken bizi da bere bi semekin eta alaba bakarrarekin.
Itzultzailea Aritz Branton da.

Orain laburpen txiki bat egingo dizuet:

Greg beti izan du eskola hazteko gogoa baina hasi zuenean amaitu nahi zuen.
Eta gainera, Rowleyrekin bere betiko lagunarekin haserre dago beste lagun batekin dagoelako beti.
Baina egun baten barkamena eskatu zion eta beti batera egon ziren.


Espero dut gustatu izana eta espero dut liburu hau hartzea niretzat oso dibertigarria eta polita deako














No hay comentarios:

Publicar un comentario