2015-12-03

STILTON DUT IZENA GERONIMO STILTON

Nik Zurine dut izena,Unkina ikastetxeko 5.mailan nago eta orain nire liburuaren aurkezpena egingo dizuet 

Nire liburua "Stilton dut izena Geronimo Stilton" deitzen da eta abenturazko liburua da.
Idazlea Elizabetta Dami da,Piero Damiren alaba. Elizabetta Dami Italiarra da eta liburu bilduma asko egin ditu.
Liburu honetan sagu kazetari baten bizitza kontatzen du. Tea Stiltonen liburuak ere idazten ditu.

Liburu honetako pertsonai nagusia Geronimo Stilton da, kazetaria eta bigarren mailako pertsonaia Pinky Pink da.

Orain laburpen txiki bat egingo dizuet:

Behin batean Geronimo Stiltonek Pinky Pink kontratatu zuen eta pixka bat geroago gorrotzen hasi zen. Pinky Pinkren erruagatik Geronimoren familia osoa (Geronimo Stilton sartuta) urteberria poloan pasatu zuten.


Espero dut nire liburua zuen gustokoa izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario